Sunday, January 13, 2008

Internet Marketing Workshop....Hebat

Biarlah saya mulakan dengan mengucapkan terima kasih pada SPD Kaz & geng, sekali lagi telah berjaya berkongsi didalam Internet Marketing Workshop....cukup hebat....tak sia-2 aku batalkan temujanji ku untuk Internet Marketing ini.

Pesertanya yang saya booking tempatnya hanyalah untuk 20 orang. Alhamdulilah 32 orang yang hadir...kecoh sekejap jadinya untuk pertambahan meja dan pertambahan untuk breakfast, lunch & dinner...alhamdulilah dapat juga diselesaikan cepat.

Apa yang boleh saya kongsikan IM Workshop nie.....Cukup hebat, terlalu banyak ilmu yang boleh dipraktikkan dan .... masih banyak lagi ilmu yang perlu saya pelajari terutamanya dalam dunia IT.

Habis sahaja, Internet Marketing Workshop nie, sepanjang malam saya berfikir dan merancang strategi menggunakan ilmu yang baru dipelajari. Dibawah nie ader beberapa gambar untuk dikongsikan bersama semasa di Internet Marketing Worksyop.

Jika anda hendak tau bagaimana saya yang dahulunya seorang Pengurus Akaun boleh berubah fikiran, dan membuktikan kesungguhan untuk terus berjaya....klik di sini.

No comments: